Marketinq-məhsula olan tələbatın və ya məhsul bazarının öyrənilməsi və tədqiqini ifadə edən bir anlayış, məvhumdur. Marketinq tədqiqatlarının aparılmasını «istehlakçıların rəyini öyrənmək», «istehlakçıları dinləmək» kimi də qəbul etmək olar. Məhsul istehsalı ilə məşğul olan istənilən müəssisənin, şirkətin, fermer təsərrüfatının istehlakçının nə istədiyi və bunu nə üçün, hansı səbəbə görə istədiyi haqda informasiyaya ehtiyacı var. Çünki sonda məhsulun alınıb alınmaması qərarını istehlakçı verir. Marketinq tədqiqatları və bazarın təhlili elə onun üçün də mövcuddur ki, məhsul istehsalçılarını əsaslandırılmış və düzgün qərar qəbul etməsini təmin etsinlər. Elə hallar mümkündür ki, istehsalçılara informasiya, məhsul çeşidinin artırılması məqsədilə istehsal və satış proqramlarını hazırlamaq və ya buraxılan məhsulun satış bazarının bu günə olan vəziyyətini qiymətləndirmək üçün lazım olsun. Qərb ölkələrinin iş adamları artıq çoxdan anlayıblar ki, istehsal etdikləri məhsulların satış bazarını və məhsula olan tələbatı öyrənmədən öz bizneslərini apara bilməzlər. Ancaq marketinq tədqiqatları aparmaqla, iş adamları onların məhsullarının istehlakçılırın tələblərini nəinki hansı səviyyədə ödədiyini, həm də rəqiblərin məhsullarına nəzərən necə ödədiyini öyrənə bilər. Marketinq tədqiqatlarının vacibliyi və zəruriliyi həm də onunla təyin olunur ki, çox halarda bu tədqiqatlar səhv qərarların verilməsinin qarşısını alır və yaxud belə qərar verildikdə onu ilkin mərhələlərdə aşkar etməyə, vuracağı ziyanın nəticələrini minimuma endirməyə imkan verir. Bazarda kəskin rəqabətin mövcud olduğundan, fərdi şəxslərdən fərqli olaraq, istehsalçı, informasiya toplanması işinə daha məsuliyyətli və peşəkarlıqla yanaşmalıdır, çünki burada səhvlərin qiyməti bahadır. Elə bu zaman marketinq tədqiqatları iş adamlarının köməyinə gəlir. Marketinq tədqiqatları informasiya toplanması və təhlil edilməsi proseslərini elə təşkil edir ki, alınan nəticələr obyektiv və metodoloji cəhətdən əsaslandırılmış olur. Tədqiqatların metodologiyası başlıca olaraq, ictimai rəyin öyrənilməsinə əsaslanır. Həm istehsalçılar, həm də ictimai qruplar, marketinq və ictimai rəyin tədqiqatları nəticəsində alınmış informasiyaya istinad edilərək qəbul olunmuş təsərrüfat və istehsal qərarlarını yüksək qiymətləndirirlər. Bu halda, ictimaiyyət, həmçinin onun rəyinin öyrənilməsi və nəzərə alınmasının prosesinin demokratik şəkildə aparılmasının, ona verəcəyi üstünlüklərin nəticələrini yaxşı dərk edir. Hər iki tərəf qazanmış olur. İstehlakçı onun təlabatına və arzusuna uyğun olan məhsulu, istehsalçı isə uyğun mənfəəti qazanır, bundan əlavə, istehsalçı öz biznesinin genişləndirməsi üçün yeni imkanlar əldə edir. Beləliklə, hər hansı bir biznesin uğurla aparılması üçün, düzgün idarəetmə qərarlarının verilməsi üçün və risk amillərinin təsirini azaltmaq üçün marketinq tədqiqatlarının aparılması zəruridir.
Marketinq Tədqiqatları və Onların Biznesə Təsiri Marketinq-məhsula olan tələbatın və ya məhsul bazarının öyrənilməsi və tədqiqini ifadə edən bir anlayış, məvhumdur. Marketinq tədqiqatlarının aparılmasını «istehlakçıların rəyini öyrənmək», «istehlakçıları dinləmək» kimi də qəbul etmək olar. Məhsul istehsalı ilə məşğul olan istənilən müəssisənin, şirkətin, fermer təsərrüfatının istehlakçının nə istədiyi və bunu nə üçün, hansı səbəbə görə istədiyi haqda informasiyaya ehtiyacı var. Çünki sonda məhsulun alınıb alınmaması qərarını istehlakçı verir. Marketinq tədqiqatları və bazarın təhlili elə onun üçün də mövcuddur ki, məhsul istehsalçılarını əsaslandırılmış və düzgün qərar qəbul etməsini təmin etsinlər. Elə hallar mümkündür ki, istehsalçılara informasiya, məhsul çeşidinin artırılması məqsədilə istehsal və satış proqramlarını hazırlamaq və ya buraxılan məhsulun satış bazarının bu günə olan vəziyyətini qiymətləndirmək üçün lazım olsun. Qərb ölkələrinin iş adamları artıq çoxdan anlayıblar ki, istehsal etdikləri məhsulların satış bazarını və məhsula olan tələbatı öyrənmədən öz bizneslərini apara bilməzlər. Ancaq marketinq tədqiqatları aparmaqla, iş adamları onların məhsullarının istehlakçılırın tələblərini nəinki hansı səviyyədə ödədiyini, həm də rəqiblərin məhsullarına nəzərən necə ödədiyini öyrənə bilər. Marketinq tədqiqatlarının vacibliyi və zəruriliyi həm də onunla təyin olunur ki, çox halarda bu tədqiqatlar səhv qərarların verilməsinin qarşısını alır və yaxud belə qərar verildikdə onu ilkin mərhələlərdə aşkar etməyə, vuracağı ziyanın nəticələrini minimuma endirməyə imkan verir. Bazarda kəskin rəqabətin mövcud olduğundan, fərdi şəxslərdən fərqli olaraq, istehsalçı, informasiya toplanması işinə daha məsuliyyətli və peşəkarlıqla yanaşmalıdır, çünki burada səhvlərin qiyməti bahadır. Elə bu zaman marketinq tədqiqatları iş adamlarının köməyinə gəlir. Marketinq tədqiqatları informasiya toplanması və təhlil edilməsi proseslərini elə təşkil edir ki, alınan nəticələr obyektiv və metodoloji cəhətdən əsaslandırılmış olur. Tədqiqatların metodologiyası başlıca olaraq, ictimai rəyin öyrənilməsinə əsaslanır. Həm istehsalçılar, həm də ictimai qruplar, marketinq və ictimai rəyin tədqiqatları nəticəsində alınmış informasiyaya istinad edilərək qəbul olunmuş təsərrüfat və istehsal qərarlarını yüksək qiymətləndirirlər. Bu halda, ictimaiyyət, həmçinin onun rəyinin öyrənilməsi və nəzərə alınmasının prosesinin demokratik şəkildə aparılmasının, ona verəcəyi üstünlüklərin nəticələrini yaxşı dərk edir. Hər iki tərəf qazanmış olur. İstehlakçı onun təlabatına və arzusuna uyğun olan məhsulu, istehsalçı isə uyğun mənfəəti qazanır, bundan əlavə, istehsalçı öz biznesinin genişləndirməsi üçün yeni imkanlar əldə edir. Beləliklə, hər hansı bir biznesin uğurla aparılması üçün, düzgün idarəetmə qərarlarının verilməsi üçün və risk amillərinin təsirini azaltmaq üçün marketinq tədqiqatlarının aparılması zəruridir.
Marketinq mehsula ferqli yanasma terzki getirir,Mehsulu eslinde oldugu kimi reklam edir.Yalniz burdaki jestler mimikalar cox onmeli olur.Musterinin en azindan mehsuldan xeberi olur.O gec yada tez hemin mehsulun istifadecisi olur.Marketinq mustericiyem satici kimi yox meslehetci kimi yanasdigindan musteride daha cox effekt verir.Deyisen musteri anlayisina gore marketinqlerin tesxnikasi da deytisir .Demeli bir mehsulun isitfadeci reytinqinin azligi ve ya coxlugu onu hanis marketinqin teqdim etdiyine uygun deyisir
Kate Mancini deyir:I Le Parfum iyləmək hələ lakin bu, mənim fce7fcn belə mənə mfckəmməl və səslər. Mən jasmin Junkie am ancaq ər yalnız onun semivli pae7uli uzaq ala bilmir. I L'Artisan's Le Chase həme7inin Serge Luten nin Fleur D'Orange f6z və onlar, həm də indi mənim fce7fcn e7ox şirin yalnız yolu kimi hələ artıq da geyinmək hee7 vaxt. And yes, Mən bir mfcddət CM wear idi! O vaxt mən onu necə məşhur yox idi. Mən tətbiqi zamanı etmək necə təmkinli asılı olmayaraq, nə əvvəl, otağa daxil gf6rfcnfcr Ancaq mən tamamilə, ya da ki, artıq wear bilməz. Sizin bf6yfck təhlil vermək-aways fce7fcn təşəkkfcr edirik!