Marketinq tədqiqatları aşağıdakıları əhatə edir. • Bazarların tədqiqi. Bazarların quruluşu (siyahısı, coğrafi yerləşməsi, ünvanı), bazar seqmentləri, , satışın həcmi və dinamikası öyrənilir. • Makro mühit amillərin tədqiq etmək, onların təsir dərəcələrini öyrənmək. • İstehlakçıların tədqiqi. Onların yeni və mövcud məhsullara münasibəti. Təlabatın həcminin öyrənilməsi, istehlakçıların xüsusiyyətinin öyrənilməsi. • Rəqiblərin tədqiqi. Onların zəif və güclü tərəflərinin öyrənilməsi.Onların bazaar payı, satışlarının həcmi, məhsulları , qiymətləri, gösrərdikləri xidmətlər, onun keyfiyyəti, satışın həvəsləndirilməsi formaları və s. • Bazar infrastrukturunun tədqiqi. Ticarət vasitəçiləri, nəqliyyat, sığorta, maliyyə-kredeit, reklam, məsləhətçilər və s. haqqında informasiyalar, onların rəqiblərlə münasibətləri, ictimaiyyətin onlara münasibəti. • Məhsulların tədqiqi. Məhsul çeşidi, onların təkmilləşdirilməsi, yeni məhsulların yaradılması imkanları. Məhsulların rəqabət qabiliyyətliyi, qiymətlərin dəyişmə meylləri. Məhsulların qablaşdırılmasına olan təlabatın öyrənilməsi. Müəssisənin məhsullarının rəqib müəssisənin məhsulları ilə müqayisə edilir, üstün və zəif cəhətlər aşkar olunur. • Qiymətin tədqiq edilməsi. Qiymətə təsir edən amillərin öyrənilməsi, müəssisənin və rəqiblərin məhsullarının qiymətlərinə istehlakçıların münasibəti. • Məhsulun bölünməsi və satış kanallarının tədqiqi.Satış kanallarının müəyyən edilməsi, onların müsbət və mənfi cəhətləri,Məıhsulların saxlanma və nəqledilmə texnologiyası, məhsulun bölüşdürülməsi və satışının mütərəqqi formaları. • Satışın həvəsləndirilməsi və reklam fəaliyyətinin tədqiqi. Rəqiblərin reklamları ilə tanış olmaq, bunlara alıcıların münasibətini öyrənmək. Satışın həvəsləndirilməsi formalarının seçilməsi. Reklam agenlikləri ilə əlaqə saxlamaq və onların məsləhətlərini dinləmək.
İnvestisiya layihələri İnvestisiya meyarları İnvestisiya obyektlərinin seçilməsi meyarları: • Müəssisənin fəaliyyətinin kommersiya səmərəliliyi; • İstehsal olunacaq məhsulların (malların və xidmətlərin) rəqabətədavamlı və əsasən ixracyönümlü və ya idxalı əvəz edən olması; • Mühasibatliğın Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına uyğun aparılması və ya aparmaq vəzifəsinin öhdəsinə götürməsi; • Maliyyə hesabatlarının müstəqil auditor tərəfindən yoxlanılması; • Beynəlxalq korporativ idarəetmə prinsiplərinin tətbiq edilməsi, habelə investorların və marağı olan digər maraqlı şəxslərin hüquqlarının yüksək səviyyədə qorunmasının təmin olunması; • Şirkət investisiya obyektinin nizamnamə kapitalında üstün iştiraka malik olmamalıdır; • Hər investisiya obyektinə, o cümlədən onun əlaqəli tərəfi hesab edilən təşkilata investisiya qoyuluşunun məbləği Şirkətin məcmu kapitalının 20%-dən çox olmamalıdır; • İqtisadiyyatın hər sahəsinə investisiya qoyuluşunun məbləği Şirkətin məcmu kapitalının 35%-nə qədər ola bilər.