Marketing Суббота, 21.12.2024, 21:53
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Kitabxana | Регистрация | Вход
» Меню сайта

» Категории каталога
Kitablar [3]
Elmi məqalələr [5]
Disertatiyalar [1]
Mühazirə mətnləri [2]
Diplom işi [1]
Marketing araşdırmaları [9]

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Cavabların sayı: 1329

Главная » Файлы » Kitabxana » Marketing araşdırmaları

Heyətin Planlaşdırmanın Qiymətləndirilməsi
[ ] 05.10.2008, 14:28


Heyətin Planlaşdırmanın Qiymətləndirilməsi: Güclü və Zəif…………..Tərəflər
___________________________________________________ 

Sizin təşkilatın aşağıdakı aspektləri ilə əlaqədar olan əsas güclü və zəif tərəfləri sadalayın. (Bunlar daxili sahələri əks etdirirlər.) Planlaşdırma prosesi güclü tərəfləri qüvvətləndirməyə və zəif tərəflərin öhdəsindən gəlməyə yönəldilib. 

 Personal ehtiyatlar (Personalın ümidverici gələcək yaratmağa qabiliyyəti varmı?)
 Güclü tərəflər……………… Zəif tərəflər 
 1. 1.
 2. 2.
 3. 3.

 Proqramlar və xidmətlər (Onlar biz xidmət etdiyimiz adamların ehtiyaclarına ödəyirlərmi?)
 Güclü tərəflər…………. Zəif tərəflər
 1. 1.
 2. 2.
 3. 3.

 İctimai imic/ictimai əlaqələr
 Güclü tərəflər………..Zəif tərəflər
 1.1.
 2.2.
 3.3.

 Maliyyə ehtiyatları (Bizim maliyyələşdirilmə əsasımız nə dərəcədə möhkəmdir?)
 Güclü tərəflər………….. Zəif tərəflər
 1. 1.
 2. 2.
 3.3.

 Bina və avadanlıq (Onlar QGT-a uyğundularmı?)
 Güclü tərəflər…………. Zəif tərəflər
 1. 1.
 2. 2.
 3. 3.

Planlaşdirmanin Qiymətləndirilməsi: Imkanlar Və Təhlükələr
_________________________________________________

Sizin təşkilatın aşağıdakı aspektləri ilə əlaqədar əsas imkanları və təhlükələri sadalayın. Onlar QGT-ın müvəffəqiyyətinə təsir göstərən əsas xarici qüvvələri (hazırki və gələcək) əks etdirir. Planlaşdırma prosesi ərzində siz imkanlardan xeyir götürməyin və təhlükələrin zəiflətmələrinin yollarını müəyyən edəcəksiniz.

 Demoqrafiyanın dəyişməsi, ictimai və mədəni meyllər:
 İmkanlar………… Təhlükələr
 1. 1.
 2. 2. 
 3. 3.

 Yeni qanunvericilik, siyasi və ictimai rəhbərlik və/ya dəstəkləmə
 İmkanlar……………Təhlükələr
 1. 1.
 2. 2.
 3. 3.

 Maliyyələşdirmə növlərinin və iqtisadi meyllərin dəyişməsi:
 İmkanlar……………Təhlükələr
 1. 1.
 2. 2.
 3. 3.

 QGT-lar sahəsində yeni inkişaflar ( bizim xidmət etdiyimiz adamların ehtiyaclarının dəyişməsi, başqa təşkilatlarla yarış, başqa təşkilatlarla mümkün əməkdaşlıq):
 İmkanlar…………..Təhlükələr
 1.1. 
 2.2.
 3.3. 
 


Cəmiyyətin Icmali
_________________________________________________

İH-nin üzvləri üçün qeyd: İcraçı direktorunuzla bu suallar üzərində, onları xidmət etdiyiniz adamlara vermək üçün, işləyin.

Lütfən, aşağıdakı icmalı tamamlayın. Sizin cavablarınız tamamilə anonim saxlanacaq.

Bizim təşkilat haqqında sizə xəbər haradan çatdı?

 Qazet Radio/televiziya Şifahi

 İctimai təşkilat  Reklam lövhəsi Məktəb

 Göndəriş (kim tərəfindən)_________________________________

Bizim xidmətlərimizi necə təsvir edərdiniz?

Gözlədiyimdən yaxşı Gözlədiyim kimi  Gözlədiyim kimi yox

Bizim təşkilatda hansı üç şey ən çox sizin xoşunuza gəlib?
1.
2.
3.

Sizin ən az xoşunuza gələn üç şey.
1.
2.
3.

Bizim proqramlar və xidmətlər haqqında nə fikirdəsiniz? Siz nəyisə təklif etmək istəyərdinizmi? Bəlkə nəyisə sizin fikrinizcə biz etməməliyik? 



Biz təşkilat üçün uzunmüddətli planı hazırlayanda,sizin fikrinizcə, hansı meyllərə fikir verməliyik (əhalinin dəyişməsi, cəmiyyətin ehtiyaclarının dəyişməsi, eyni xidmət təklif edən başqa təşkilatlar və s.)


 Bizim təşkilata sizin nə cür təklifləriniz, komplimentləriniz, yaxud şikayətiniz var?


Strateji planın analizi
___________________________________________________

Məqsədlərin qiymətləndirməsi
Cari məqsədlərin hamısının və onların statusunun siyahısını verin
Bitirilmiş İşdə olan Hərəkətsiz 

1. 
2.
3
 
 
İşdə olan məqsədlər üçün qısaca olaraq tədbirləri və ,əgər varsa, qalan addımları cəmləşdirin ( məqsədləri yuxarıdakı nömrələrə uyğun olaraq göstərin)

 Məqsəd #: ____



 Məqsəd #______


 
 Tədbirləri olmayan məqsədlər üçün hərəkəti ləngidən amilləri və onlar işləmək üçün nəyə ehtiyac olduğunu izah edin:

 Məqsəd #_____


 Məqsəd #______



 QGT-ın Xidmətlərinin Qiymətləndirilməsi

 Ən axırıncı strateji plan yazılandan sonra, hansı bir problem QGT-ın təmin etdiyi xidmətə təsir göstəribmi?


 Yuxarıdakı göstərilən məqsədlərin yerinə yetirilməsi bu problemlərin hansınısa həll edəcəkmi? Əgər hə, onları sadalayın:


 Yuxarıdakı məqsədlərin modifikasiyaya uğraması həmin problemləri həll edəcəkmi? Əgər hə, onları sadalayın:


 Yeni məqsəd(lər) bu problemləri həll edəcəkmi? Əgər hə, dəqiqləşdirin:


 Bitirilmiş məqsədlər QGT-ın xidmətinə necə təsir göstərirlər? Məqsədə görə izah edin:

Məqsəd #_____


Məqsəd #_____



 Məqsədlərin Prioritetlərinin Dəyişilməsi
 Orijinal planda qalan məqsədləri, xidmət məlumatını nəzərə alaraq, vacibliyinə görə sadalayın (1=ən vacib),

 Tədbir planı yerindədirmi? 
 Bəli ………Xeyir
1. 
2. 
3. 

Hazırda tədbir planı olmayan məqsədlər üçün , planı elə bu saat yazın


İndicə sadaladığınız məqsədlər sizin modifikasiyaya uğramış strateji planınızdır. Öz enerjinizi, həm indi, həm gələcəkdə, sizin təşkilatın xeyrinə görə onların yerinə yetirilməsiə yönəldin.

Məqsədlərin müəyyən edilməsinə görə məhsuldar fikirlərin irəli sürülməsi
Aşağıda olan yerdə bu təşkilat üçün mümkün yeni məqsədlər yazın (Bunlar gələcək iclaslarda müzakirə olunacaq)




Gündəliyin Sorğu Formasi
_______________________________________________
 
İH-nin gələn iclasının tarixi_____________Vaxtı___________

Lütfən, gələn iclasının gündəliyinə hansı maddələri daxil etmək istəyərdiniz, sadalayın. Hər bənd üçün, nömrəni göstərərək, vacibliyini qeyd edin.. 
 
 1. Yüksək dərəcədə vacib. Gələn iclasın gündəliyinə daxil olmalıdır
 2. Çox vacib. Gələn iclasın gündəliyinə daxil olsaydı yaxşı olardı, 
 ancaq ondan sonranı da qane edər.
 3. Vacib. Gələn iclasların hansında olursa olsun, qane edər.


Maddə #1 İzah/istənilən nəticə Vaciblik
_________ ____________________ __________
_________ ____________________ 
_________ ____________________
 ____________________
 ____________________

Maddə #2 İzah/istənilən nəticə Vaciblik
_________ ___________________________
_________ ____________________ 
_________ ____________________
 ____________________
 ____________________

Maddə #3 İzah/istənilən nəticə Vaciblik
________ ___________________ ________
________ ____________________
________ ____________________
____________________
____________________ 



____________________________ _________________
İH-nin üzvünün imzası Tarix



Donorun Vəd Formasi
______________________________________________

 Tarix:_______________________

QGT-ın adı_______________________ Ünvan___________________
İcraçı direktor__________________Telefon ________________


Donorun adı:_______________________ Telefonu________________
Ünvanı_____________________________________________________


Mən, bu QGT-a ____________________$ pul vəsaiti verməyə vəd edirəm. Əmanət aşağıda göstərilən tərzdə ediləcək:

 
Bir dəfəyə verilən
İldə iki dəfəyə verilən 
Hər kvartalda verilən 
Hər ay verilən 
Xahişə görə verilən
 Başqa yolla (dəqiqləşdirin):_____________________ 


_________________________________________________________
Donorun imzası Tarix
__________________________________________________________
İH-nin şahid imzasıTarix


Категория: Marketing araşdırmaları | Добавил: marketing
Просмотров: 2421 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 2
08.03.2024
2. Ciadwt () [Материал]
purchase atorvastatin without prescription <a href="https://lipiws.top/">buy atorvastatin pills for sale</a> atorvastatin online

05.10.2008
1. Anar () [Материал]
sxa

Имя *:
Email *:
Код *:
» Форма входа

» Поиск

» Друзья сайта
Gougle.Ru Рейтинг
Рейтинг коммерческих и информационных сайтов России
Google Pagerank Checker

» Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Copyright MyCorp © 2024